Monday, August 24, 2009

Butter Cupcakes






Last thursday...office ada buat jamuan sempena sambutan bulan Ramadhan...so i decide to give something...so aku buat this butter cupcakes for 15o biji...semua staff dapat sorang satu beg dlam tu ada surah yassin, kurma, my cupcakes, agar2 sponser from one of the staff also n my boss bagi air kotak....

Kisah di sebalik cupcakes niii...malam rabu aku start buat guna 2 oven...aku gn over jenis lama ja...jenama panda yang bentuk bulat ada cermin kat atas tuuuu...aku pasang 2 biji sekali ngan guna extension plug so dpt la cepat abih buat cupcakes aku tuuu...nak di jadikan pasai alih2...extension tu panas n terbakar...sib baik tak naik api besar...aku punya la panic...sib baik hubby tolong ambik letak kat luar n siram ayaq... aku tengok wayar dia dah cair mcm dodol dah...hahhaaa....so moral of the story...kalu dah extension tu memang rosak jgan pandai2 pi repair...beli yang baru ja la...senang cerita...tak menyusahkan...Syukur la tak dak benda yang tak diingini berlaku...

Saja la nak share cerita ngan kengkawan huhuhu....tempahan utk marbel cake di buka utk ramadhan ni n raya...n also jahitan manik...kalu ada yang berminat nak bg...boleh leave note kat sebelah cbox tuuu....

No comments:

Post a Comment