Monday, April 13, 2009

Hari Yang KURANG BERNASIB BAIK!!!

Pagi nie...tak semena2 benda nak jadi kereta aku dah kehilangan side mirror sebelah kiri :(... its happen too fast... aku nak kuar simpang ke jalan besar ada bas berhenti ambik penumpang so aku pun nak potong bas tue... tah mana silap keta aku terlanggar apa aku pun tak pasti yang aku sedaq side mirror aku dah patah dengar kaca pecah...terkezut aku masa tue...rasa ketaq semua cukup... rasanya side mirror aku tu terlanggar penutup pintu tempat isi minyak bas tu...sebab aku perasan pintu tu dia tak tutup...kira kuat jugak la...side mirror aku patah teruih...
Pening kepala nak kena wat pulak... telefon makenik dia kata dlm RM240. Mau tak mau kena la buat jgk...tak lalu aku nk tgk byk hari keta aku side mirror terkulai... sedih betui!
Apa-apa pun aku kena la redha gak...benda nak jadi bukan kita yang rancang...mungkin ni sebagai 'kifarat' atas dosa apa yang aku sendiri tak sedar... Astagfirullahalazim...

No comments:

Post a Comment