Wednesday, April 15, 2009

TREE TOP WALK DAN AIR TERJUN SG. SEDIM

Bila dah sampai kg kalu tak pi air terjun mesti la tak sah...so untuk pertama kalinya setelah tempat ni siap renovation...n sekarang dikenali sebagai Hutan Lipur Sungai Sedim atau pun Tree Top Walk...sebab dia ada titi gantung melalui dahan2 pokok yang berusia ratusan tahun...aku tak naik pun titi tu so tak dak la gambar...tempat ni juga sesuai untuk mereka yang nak menganjurkan program motivasi ka kursus ka sebab disediakan juga kemudahan seperti tempat tinggal dan pelbagai aktiviti riadah...phamplet tu aku ada ambik tapi laki aku bawak pi opis dia...so tak dak la informasi untuk aku bgtau...xpa bila ada aku akan masukkan... so kita cuci mata dulu tempat ni ya...

Nie pintu gerbang nak masuk tempat titi gantung tu...chalet pun kat ataih tue

Haaa... ni kat atas...belakang tu tempat nak menuju ke titi gantung...
Anak sedara n sepupu tengah seronok mandi manda...aku tak bawak baju salin so tak dpat la mandi sama...(gambar tak cantik sbb guna telefon)...
Nyaman tengok ayaq nie...
Ada rama2 la...
Dari atas titi kat air terjun...cantek kannn
Lagi gambar...
dan lagi gambar...
@@@@@@@@@@@@@@@@
Dah abih dahhhhh....

No comments:

Post a Comment