Wednesday, February 26, 2014

NAK JADI AHLI KELUARGA SHAKLEE!!!


Syok Tak Jadi Ahli Shaklee Berdaftar


Assalamualaikum wrt wbt...

Diharapkan anda semua sihat. Moga kita sentiasa dalam rahmat Tuhan. Harini sy nk bercerita kat anda semua tentang Syok ka jadi ahli Shaklee atau biasa kita kata dealer Shaklee, distributor Shaklee, pengedar Shaklee.

Anda bagaimana? Anda mahu dan ingin tak jadi ahli Shaklee? Anda ingin yang mana satu untuk dapatkan keahlian Shaklee?


Nak yang biasa-biasa best atau nak terlampau best?


Ada 2 cara nak jadi ahli ni:-


i) Yang biasa best tu ialah yang hanya bayar RM65.


ii) Atau yang terlampau best tu yang free membership dengan belian sebanyak 200 UV atau bersamaan lebih kurang RM660.



Haa, anda nak yang mana satu?

Untuk sya bermula dulu sya pilih yang bayar RM65. Dijumlahkan dengan kos postage RM10, jadi semuanya hanya bayar RM75 sahaja. Dan yuran ini hanya dibayar sekali sahaja untuk seumur hidup ya...Mudahnya join jadi ahli.

Dah jadi ahli Shaklee yang berdaftar tentulah banyak yang best kan. Banyak pulak faedah dan manfaatnya. Membership means more, more and more...

Yang ternyata paling best dapat bershopping produk Shaklee dengan harga ahli dan bukan harga pasaran atau harga runcit lagi. Anda akan dapat guideline, cara makan eksklusif dan free consultation bila anda join jadi ahli Shaklee yang berdaftar dengan famili ahli keluarga besar ‘Mama Cery’ master dalam Shaklee.


Nak jadi member Shaklee senang saja. Bukan mahal sangat pon kena bayar jika dibandingkan dengan nak jadi member untuk produk-produk yang lain kan.



Sekarang sya terangkan macam mana nak jadi ahli atau member Shaklee ni. Atau lebih tepat lagi nak dapat harga best bila sign up daftar jadi ahli Shaklee.


Saya buat listing dalam bentuk point-point dan sedikit penerangan ya untuk anda supaya lebih jelas. Tak kisahlah sama ada kita nak makan sendiri atau nak bisnes Shaklee.

Soalan:
Bagaimana nak membuat pendaftaran sebagai pengedar Shaklee?

Jawapan soalan:
Pendaftaran terdapat 2 cara.


Cara yang pertama yang kena bayar sekali RM65 untuk seumur hidup
atau Cara kedua dapat FREE MEMERBERSHIP.


Cara Yang Pertama:-
Jika tak mahu buang masa pergi ke branch Shaklee tapi anda memang ingin dan nak jadi ahli Shaklee yang sah dan berdaftar, anda just hubungi Saya (Siti Salmah di nombor tel 012-5772285 atau whatsapp ja 019-7263314) ya untuk urusan pendaftaran jadi dealer atau pengedar Shaklee. Saya akan uruskan semuanya untuk anda. Yuran pendaftaran pon masih serupa jumlahnya masih RM65 untuk seumur hidup. (untuk postage member kit bag, tambahan RM10 untuk semenanjung dan RM20 untuk Sabah dan Sarawak).


Senang, mudah dan best kan.



Cara Yang Kedua pula ialah FREE MEMBERSHIP atau keahlian Shaklee dengan percuma.

Nak dapat keahlian secara percuma yang terlampau best ni ialah dengan membuat belian produk-produk Shaklee yang bernilai 200 UV atau lebih kurang bersamaan dengan RM660. Banyak sangat penjimatannya. Dapat jimat RM65 dan bulan depan tu dapat lagi bonus Shaklee atau cash back dalam bentuk wang tunai daripada Shaklee ke dalam akaun bank anda atau dalam bentuk cek (lebih kurang dalam RM50.++) Best sangat kan...



seterusnya soalan ini agak selalu juga ditanyakan oleh ramai orang yang masih keliru.



Soalan:
Saya nak jadi ahli, tapi perlu ke saya buat belian setiap bulan? Atau perlu tak saya maintain point? Nanti kalau saya tak ada beli produk shaklee dalam tempoh masa sebulan, adakah keahlian Shaklee saya tu akan dilupuskan atau dah expired?


Jawapan:
Jawapannya ialah TIDAK PERLU. Dan juga tak perlu risau pasal nak maintain point. Atau nak kena beli sampai tiap-tiap bulan atau nak kena beli sampai minimum purchase setiap bulan. Tiada paksaan untuk kita sebab tak semestinya kita wajib beli produk setiap bulan. Dan keahlian atau membership anda masih lagi aktif walaupun anda tak beli tiap-tiap bulan.

Sekiranya kita cuma makan sendiri, share dengan saudara mara, memang kita tak perlu risau dan bimbang pasal nak maintain point-point ni. Bila kita beli ada la point, tak beli tak ada la point, hehe. Once dah jadi ahli, memang terus aktif keahlian Shaklee kita tu. Tak perlu risau sebab RM65 yang kita bayar untuk jadi ahli tu untuk seumur hidup.


Tetapi jika satu hari nanti anda berhasrat untuk memulakan bisnes shaklee dengan berniaga produk-produk Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu. Anda boleh berniaga secara online dan offline untuk dapatkan points tersebut ya. Bisnes online Shaklee sememangnya membawa keuntungan yang tak terjangka. :-)



Dan soalan ini pula anda perlu tahu jika anda berhasrat mahu memulakan bisnes Shaklee online seperti saya.


Soalan:
Apa nak buat jika anda dah daftar dengan orang lain tetapi tidak mendapat guideline untuk bisnes shaklee.


Jawapan:
Anda boleh tukar upline dengan register semula. Anda perlu membuat pembayaran untuk menjadi ahli seperti mula-mula mendaftar. Tetapi pada kali ini anda menggunakan ID saya (Siti Salmah) iaitu ID 1066761 sebagai sponsor anda


Saya akan cuba membantu dan membimbing anda sehingga berjaya. Dengan menjadi ahli di bawah saya, anda boleh memulakan bisnes online Shaklee di bawah bimbingan support team saya yang lain lagi.


Bisnes online Shaklee ni bukan untuk orang-orang yang suka goyang kaki ya. Duduk diam lepastu dapat duit. Kami cuma membantu 10% sahaja, 90% lagi semunya terletak di tangan anda dan juga keazaman anda! Anda hendaklah rajin berusaha! Remember the beginning always be the hardest part!



Dan soalan terakhir yang mungkin anda suka ambil mudah.

Soalan:
Rugi ke kalau makan Shaklee tanpa jadi ahli Shaklee. Alah.. aku bukan nak bisnes Shaklee pon.


Jawapan:
RUGI. Sebenarnya jika kita suka makan Shaklee dan asyik repeat order beli Shaklee memang kita rugi. Bila kita beli Shaklee, sekiranya kita memang ahli Shaklee, kita dapat point bila kita beli. Tapi kalau kita bukan ahli, bila kita beli Shaklee, point untuk produk Shaklee yang kita beli tu dapat kat orang yang jual Shaklee kat kita tu. Lagi rugi kalau kita buat belian produk Shaklee sampai melayakkan kita dapat cash back (bonus) Shaklee tapi kita bukan ahli Shaklee. Nak dapat bonus Shaklee kita just kena ada minima 150 UV sahaja untuk bulan yang sama. 150 UV bersamaan dengan RM450. Kalau ada 150.UV minima dah layak dah dapat bonus untuk bulan tersebut.


Jadi kalau anda memang tau Shaklee ni memang bagus untuk anda dan satu famili memang berbaloi-baloi kalau sign up jadi ahli Shaklee sekarang. Dan tentunya guidelines yang betul dan teliti jika anda daftar jadi ahli Shaklee.


JADIKAN SAIDATINA FATIMAH DAN KHADIJAH SEBAGAI IDOLA:
ISTERI, IBU DAN BUSINESSWOMAN!


Impian nak jadi kaya-raya, duit berjuta memang impian semua orang yang normal.

Nak kaya, kena usaha, mana ada goyang kaki saja. Dok diam dapat duit.


Tak betul 100% semua tu, mesti ada sources mcm mana dia boleh kaya-raya kan.


Bonus kalo kita boleh jadi suri di rumah spt Saidatina Fatimah (anak Rasullulah) dan dalam masa yang sama kita juga ialah Saidatina Khadijah (isteri kesayangan Rasullullah). Rasullullah kita tak pernah madukan isteri dia Khadijah sepanjang hayat Khadijah. Begitu le sayangnya Rasullullah kat Khadijah. Eh eh madu pulak... bukan nak cerita pasai bermadu ya...

Okla, saya pon sama jugak mcm membe-membe lain di Shaklee,

Saya melihat Shaklee sebagai satu jalan dan peluang bagi saya mendapatkan side income saya (selain drpd pekerjaan saya sekarang ni).



Mengapa Shaklee?


• Suplemen Shaklee adalah semulajadi selamat, berkesan, mesra alam dan terbukti selama lebih 50 tahun!


• Bermula dengan modal serendah RM65 ataupun tanpa modal langsung


• Tidak perlu menyimpan stok kerana cara menjual barang di Shaklee senang sahaja. Cuma perlu rasai dan kongsi pengalaman anda. Anda mendapat pesanan, caranya anda cuma perlu emel kepada Shaklee dan biarkan mereka yang packing dan poskan untuk pelanggan anda. Senang kan? Kalau anda sedang bercuti-cuti di Pulau Langkawi pun anda masih boleh membuat perniagaan anda ini!


• Tidak perlu keluar mencari customer, cuma duduk di hadapan laptop sahaja!


• Saya pemalu. Saya tak pandai nak terangkan produk. Saya tak pandai nak pujuk-pujuk orang supaya membeli produk yang saya jual. Tapi di Shaklee, saya hanya perlu sharing dan 'cerita' sahaja pengalaman dan kebaikan Shaklee. Dan paling best, semuanya dibuat menggunakan jari jemari sahaja - iaitu menaip di laptop! Dan saya pasti anda juga mampu melakukannya.


• Saya diberikan panduan dan sokongan motivasi daripada Master-Master kami yang sangat hebat! Ada antara mereka ini sudah mempunyai pendapatan mencecah 6 angka! Percayalah ianya tidak MUSTAHIL walaupun anda cuma seorang surirumah.


Kalau saya nak senaraikan ada banyak lagi sebab mengapa saya memilih Shaklee sebagai side income saya. Tapi harus diingatkan, bisnes ini bukan untuk orang-orang yang suka goyang kaki ya, kami cuma membantu 10% sahaja. 90% lagi adalah usaha anda sendiri.



Kalau anda rasa anda mahu berubah ke arah kehidupan yang lebih sihat dan hebat, jom join Shaklee Team sekarang. Kita bersama-sama menjadi seorang Fatimah dan Khadijah!


Itu ja celoteh sy untuk hari ini...

SITI SALMAH MOHD. NOOR (SID 1066761)
SMS / WHATSAPP: 019-7263314
CALL: 012-5772285



2 comments:

  1. Assalamualaikum. salam kenal
    Apakah Indonesia, bisa menjadi member Shaklee?

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf kerana lambat reply... iya bisa... whatsapp sya ya 0197263314... mudah utk bicara disana

      Delete